Jak wybierać bilboardy reklamowe? Praktyczny poradnik skutecznej reklamy

Bilboard

Jak wybierać bilboardy reklamowe? Wbrew pozorom odpowiednio dobrana kampania reklamowa determinuje cały jej przebieg i skuteczność. Warto dobrze zastanowić się nad rodzajem wybranej reklamy korzystając z pomocy profesjonalistów.

Odpowiednia reklama to dźwignia handlu. O ile w dzisiejszych czasach za sukcesem prężnie działającej firmy w dużej mierze leży po prostu reklama, o tyle to właśnie cała koncepcja marketingowa i środki przekazu decydują o jej skutecznym przebiegu. Podpowiadamy jak wybierać bilboardy reklamowe jeśli to właśnie ten rodzaj reklamy zewnętrznej wybraliśmy w swojej kampanii.

Co to jest bilboard?

Bilboardy reklamowe to są specjalne reklamy zewnętrzne umieszczane na przeznaczonych do tego, znajdujących się na podwyższeniu, instalacjach. Bilboardy reklamowe to swego rodzaju nośniki reklamowe o dużej powierzchni, znajdujące się najczęściej w centrach miast oraz przy ruchliwych drogach i autostradach.

Bilboard

Jak wybierać bilboard?

Przy wybieraniu bilboardu warto zwrócić uwagę na kilka czynników. Oto kilka z nich.

1. Grupa docelowa i lokalizacja – jedno z drugim jest mocno związane, dlatego musimy dobrze to przemyśleć. Warto zastanowić się do kogo skierowana jest nasza oferta. Jeśli grupą docelową są rodzice małych dzieci, dobrym pomysłem będzie umieszczenie reklamy np. w okolicach przedszkola.

2. Lokalizacja ogólna – duże miasto? Autostrada? A może jednak obrzeża? To również ma znaczenie, gdyż wpływa na liczbę odbiorców, a co za tym idzie – potencjalnych klientów.

3. Odległość reklamy od obszaru działalności – tutaj wiele zależy od tego jaki rodzaj usług reklamujemy. Jeśli firma działa lokalnie warto umieścić reklamę w niedużej odległości od miejsca świadczenia usług.

ZnajdzReklame.pl – oferta marki

Aby skutecznie zareklamować swoją firmę warto skorzystać z pomocy profesjonalistów – także przy wyborze odpowiednich bilboardów reklamowych. Pracownicy sprawdzonych agencji reklamowych to osoby, które pozwolą Ci wykorzystać w pełni zarówno swój, jak i Twój potencjał reklamowy. Takich właśnie ludzi znajdziesz w ZnajdzReklame.pl która oferuje ponad 30.000 powierzchni reklamowych w aż 500 miastach całej Polski. Korzystając z ich usług możemy nie tylko zareklamować swoją markę za pomocą reklamy typu bilboard, ale także reklam wielkopowierzchniowych, umieszczonych na autobusach, telebimach czy paczkomatach, a także przeprowadzić profesjonalne kampanie smsowe czy internetowe.

Specjaliści ze ZnajdzReklame.pl już w kilkanaście minut darmowo wycenią koszty interesującej Cię reklamy, pomogą i doradzą tak, aby o Twojej marce usłyszeli wszyscy. Bardzo dużym atutem firmy ZnajdzReklame.pl jest także pomoc od początku do końca kampanii – nie tylko w trakcie jej trwania, ale także po jej zakończeniu. Dzięki temu otrzymujesz informację zwrotną już po przeprowadzonej kampanii – masz więc pewność co do skuteczności działań firmy.

Reklama

Zalety bilboardów

Reklama na bilboardzie pozwala nam na dotarcie do dużej liczby odbiorców z uwagi na korzystną lokalizację. Bilboardy reklamowe są bowiem najczęściej umieszczane w centrach miast, przy ruchliwych drogach i autostradach. Dzięki temu są w zasięgu wzroku pieszych i kierowców.

Nowoczesne bilboardy są dobrze oświetlone. Dzięki temu reklama na bilboardzie jest widoczna 24/7, także w nocy. Pozwala nam to dotrzeć do klientów o każdej porze dnia czy nocy.

Bilboardy to także duży format reklamy, a więc zdobywamy swego rodzaju prestiż i pozycję na rynku. Ponadto, forma wykonania bilboardów sprawia, że możemy tam umieścić dowolne hasła lub grafikę – liczy się nasza kreatywność i inwencja. Taka reklama ma duży potencjał jeśli chodzi o widoczność, dlatego warto postawić na duże i sugestywne napisy czy grafiki.

Dużą zaletą bilboardów jest także fakt, iż reklama na bilboardzie jest widoczna cały czas. Inaczej niż w przypadku telebimów, to, co umieścimy na bilboardzie jest widoczne 24/7, a w nocy dodatkowo oświetlone. Dzięki temu mamy pewność, że nasza kampania trwa nieprzerwanie, a reklama cały czas pracuje na nowych klientów.

Bilboardy to jedna z najskuteczniejszych form reklamy zewnętrznej. Warto skorzystać z usług profesjonalistów przy wyborze odpowiednich nośników, jak i koncepcji samej kampanii reklamowej. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat bilboardów, zajrzyj do fachowego poradnika „Jak wybrać bilboard? „na stronie znajdzreklame.pl

Loading...

Podobne Artykuły

Poprzedni Wpis Następny Wpis

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

0 udostępnień